Opstart af GroupWise WebAccess

  1. Brug webbrowseren til at gå til den URL-adresse, administratoren har givet dig. Det kan f.eks. være http://server/gw/webacc eller en IP-adresse som f.eks. 155.155.11.22.

    Hvis du har brug for at finde din GroupWise-administrator, skal du spørge den person, som gav dig dit brugernavn og din adgangskode til GroupWise.

  2. Indtast brugernavn og adgangskode på logonsiden i GroupWise WebAccess.

  3. Klik enten på Dette er en offentlig eller delt computer eller Dette er en privat computer.

    Den indstilling, der vælges, påvirker det anvendte interval for timeout. Hvis du bruger WebAccess fra en offentlig eller delt computer, anvendes der et kortere interval for timeout for at øge sikkerheden af dine oplysninger. Du kan få flere oplysninger om interval for timeout i Om timeout i GroupWise WebAccess.

  4. (Betinget) Hvis du bruger en lille mobil enhed som f.eks. en mobiltelefon, skal du klikke på Indstillinger og derefter vælge Brug basisbrugergrænsefladen.

    Basisbrugergrænsefladen har begrænset funktion og grafik. Den er beregnet til at udføre de mest basale opgaver i GroupWise WebAccess. Hvis du vil lukke basisbrugergrænsefladen, skal du lukke alle webbrowsere og starte WebAccess igen og derefter fjerne markeringen af Brug basisbrugergrænsefladen.

    Der er oplysninger om brugen af basisbrugergrænsefladen i GroupWise 2014 WebAccess Basic Quick Start (Introduktion til basisbrugergrænsefladen i GroupWise 2014 WebAccess).

  5. Klik på Logon.

    Din GroupWise-postkasse åbnes.

    Hvis du ikke kan logge på, skal du klikke på linket Kan du ikke logge på? på logonsiden for at få flere oplysninger om, hvordan du får nulstillet din adgangskode i organisationen.

Yderligere oplysninger finder du under Juridisk meddelelse.